Ik sta al in SOL bij het juiste team, waarom nog een keer inschrijven?
Je inschrijving in SOL is administratief heel handig, we kunnen op die manier makkelijk een mailtje sturen of zien hoeveel stafleden elk team heeft. Ook is die functie nodig om de VOG te controleren. Maar we kunnen helaas geen inschrijfgeld op die manier innen, dus dat doen we via deze inschrijving. Daarnaast kunnen we op die manier ook controleren of iedereen nog goed in SOL staat.
Tot wanneer kan ik inschrijven?
We zijn soepel in met de inschrijving. Je kan je in- of uitschrijven tot aan de HIT. Belangrijk om te benoemen is dat de VOG tijdens de HIT wel in orde moet zijn. Heb je die nog niet, dan kan je niet meer op het laatste moment aanmelden.
Waarom moet ik al die gegevens invullen?
Niet alle gegevens zijn verplicht, maar het kan ons wel helpen, bijvoorbeeld om je toe te voegen aan een Whatsappgroep, of om snel een noodcontact te bereiken als er onverhoopt iets mis gaat. De zorgverzekering gegevens zijn belangrijk voor stafleden die naar het buitenland gaan.
Het lukt niet, ik heb een andere vraag of een suggestie. Hoe stel ik die?
Heb je nog een andere vraag, dan helpen we je graag, je kan een mailtje sturen naar Timo, via secretaris@hitmook.scouting.nl. Gaat je vraag specifiek over financiën, dan mag je ook een mail sturen naar Jordi via penningmeester@hitmook.scouting.nl.