De nieuwsbrief van HIT Nijmegen voor medewerkers
|
Over een week is het zover. Dan is de HIT van 2025. In deze mail brengen we je de laatste informatie en zorgen we dat jij helemaal klaar bent voor weer een fantastische editie.
Je leest meer over: de laatste administratie, stafdassen, de sluiting, sociale veiligheid en het medewerkersboekje.
We wensen je via deze mail in ieder geval heel veel plezier tijdens de HIT
|
|
|
- Tijdens de HIT is een nachtregister erg belangrijk. Zo weet je tijdens een calamiteit of je iedereen hebt. Zet niet alleen je deelnemers in het nachtregister, maar ook je vrijwilligers.
- Heb je tijdens de HIT een ongeval (wat iets meer vergt dan een pleister plakken), dan hoort het C-team graag wat er gebeurd is. Zo weten wij wat er is gebeurd als er vragen komen.
- Kort voor de HIT (waarschijnlijk woensdagavond) delen we de definitieve deelnemerslijst. Als er tussendoor nog een annulering komt, dan laten we dat weten.
- We hebben dit jaar nieuwe stafdassen. We zorgen dat die bij je kamp komen, als we (C-team, werkstam of mediateam) voor het eerst langs komen. Je kan ze ook vanaf donderdagavond alvast ophalen bij St. Walrick.
- Tijdens de HIT verzorgt het mediateam de mooiste foto's en de kampkrant. Je kan de kampkrant en de foto's bekijken via HITNijmegen.nl. Heb je zelf leuke foto's? Stuur die dan naar mediateam@hitnijmegen.scouting.nl.
- Wil je tijdens de HIT iets delen via Facebook of Instagram van HIT Nijmegen? Dat kan ook. Tag @hitnijmegen in je bericht, stuur een DM of mail naar insta@hitnijmegen.scouting.nl.
|
|
|
Op maandagmiddag sluiten we HIT Nijmegen af met de sluitingsactiviteit. We hebben weer allerlei leuke activiteiten geregeld. Daarnaast kan je onder het genot van een drankje en een broodje knakworst met je (net gemaakte) vrienden bij kletsen over het kamp. Daarnaast hebben we een krentenbol. Het is voor deelnemers (zeker de hongerige) verstandig om nog wat extra's mee te nemen. Vanaf 12:30 ben je met je kamp welkom op het terrein en de activiteiten starten uiterlijk om 13:00. Om 15:00 strijken we de vlag en is de HIT afgelopen. Het draaiboek wordt nog naar de coördinatoren gestuurd.
Heb je nog wat tijd over, dan wordt het heel erg gewaardeerd als je helpt afbreken.
Heb je vragen over de sluiting, stuur Timo vooral een appje of bel (06-10446026)
|
|
|
Sluiting
Kom je tijdens de sluiting naar St. Walrick? Dan parkeer je bij de boerderij. (adres: Staddijk 17, 6603 LM, Wijchen), tenzij je anders hebt afgesproken. Vanaf hier is het ongeveer 15 minuten lopen naar de sluiting.
Op een ander moment
Kom je op een ander moment naar St. Walrick en kom je alleen even op bezoek, dan kan je parkeren bij het kampterrein. Blijf je langer staan, parkeer dan bij het Heurkensveld.
|
|
|
Het is de afgelopen tijd erg warm en droog geweest. Daarom is er op veel plekken op dit moment een stookverbod. Zit je met je kamp op een externe locatie, controleer dan of er een stookverbod geldt. Mag je een vuurtje stoken? Zorg dan dat je de juiste maatregelen neemt. Denk bijvoorbeeld aan bluswater, de juiste ondergrond en het goed uitmaken van je vuur.
Zit je op St. Walrick, dan laten we, als we meer horen, weten wat er mogelijk is en onder welke voorwaarden.
|
|
|
Noodnummers en het calamiteitenplan
|
Tijdens de HIT is Arjen te bereiken in geval van nood. Zijn nummer is: 06-22820123. Zorg dat zijn telefoonnummer in je contacten staan.
Daarnaast is er voor de kampen een calamiteitenplan beschikbaar. Deze kan je downloaden via deze link. In het calamiteitenplan staan ook de nummers en adressen van tandartsen en ziekenhuizen in de buurt.
|
|
|
Johan heeft voor alle medewerkers van de ondersteunende diensten (Werkstam, mediateam, EHBO, foerageteam en C-team) een medewerkersboekje gemaakt. Hierin staat allerlei handige informatie voor tijdens het evenement. Denk bijvoorbeeld aan telefoonnummers van contactpersonen, tijden om te eten en de plattegrond.
Je kan het boekje downloaden via deze link.
|
|
|
VOG's en vertrouwenspersoon
|
Tijdens de HIT is het belangrijk dat iedereen een VOG heeft. Als HIT Nijmegen zijn we heel erg goed bezig en is dat voor bijna iedereen het geval. Aan de laatste VOG's wordt nog hard gewerkt. Heb je vragen over de VOG, dan kan je die stellen aan Bart. Belangrijk om te vermelden, is dat een VOG verplicht is voor vrijwilligers van de HIT.
Wil je tijdens de HIT met een vertrouwenspersoon spreken, dat kan. Binnen HIT Nijmegen kan je Bart bereiken (06-30401811). Wil je een extern vertrouwenspersoon spreken, dan staat er via de landelijke organisatie van de HIT iemand voor je klaar. De contactgegevens zijn op te vragen via het landelijke Projectteam (Projectleider HIT: 06-54684191).
|
|
|
Colofon
Deze nieuwsbrief werd gemaakt door het C-team van HIT Nijmegen. Vragen, opmerkingen of een leuk stukje voor de volgende keer? Mail: secretaris@hitnijmegen.scouting.nl. Je kan je afmelden voor de nieuwsbrief via deze link.
|
|
|
|