Rectificatie: In de vorige mail stond een fout over de borg bij dagmedewerkers en weekendmedewerkers. In deze mail staat alle juiste informatie.
Beste medewerker,
Wat ontzettend fijn dat je je in wilt zetten voor Scout-In25! Met nog maar een paar maanden te gaan komt het evenement steeds dichterbij.
Wij willen jou nu in ieder geval alvast bedankt voor de inzet die je tot nu toe hebt gegeven. Samen maken we, na heel wat jaren zonder, weer een succesvolle nieuwe editie van Scout-In!
Op dit moment ben jij in SOL ingeschreven als medewerker voor het evenement. Dit betekent dat je toegang krijgt tot het kopen van een medewerkersticket. Via deze infobrief willen we jou vragen om jouw aanmelding compleet te maken door het juiste medewerkersticket aan te schaffen.
Voor medewerkers zijn verschillende tickets beschikbaar:
-
Op- en afbouw ticket – Voor alle medewerkers die komen meehelpen tijdens de op- en afbouw van het evenement.
-
Weekendmedewerker ticket – Voor alle medewerkers die tijdens het Scout-In25 weekend actief zijn als medewerker.
-
Dagmedewerker ticket – Voor alle medewerkers die alleen op zaterdag van Scout-In25 komen werken. Hierbij dient ook een borg ticket gekocht te worden.
Let op, ben je zowel tijdens de op- en afbouw aanwezig als het weekend van Scout-In25 dan dien je twee tickets te kopen (op- en afbouw + weekendmedewerker). Overleg met jouw teamhoofd welk ticket voor jou van toepassing is.
Verder is het ook mogelijk om een uniek medewerkers shirt toe te voegen aan jouw bestelling. Dan weet je zeker dat je er helemaal in stijl bij loopt!
Tickets zijn te koop via de site van Scout-In25 onder het kopje 'medewerkers'.
Verder zijn we nog op zoek naar heel veel meer medewerkers voor onder andere Voeding & Horeca, Productie en Programma, dus mocht je nog iemand kennen die het leuk lijkt om mee te helpen, stuur die persoon vooral naar ons door! Of laat deze persoon een
kijkje nemen op de vacaturepagina.
Tot snel!
Sander Simons & Luc Scholten
Hoofden HRM - Scout-In25